32.1 C
Ness Ziona
יום שלישי, אפריל 23, 2024

הבילוי המועדף של עדי אשכנזי-מאת: צח אוריין-אוראץ'

חובה לקרוא

לקומיקאית ולפרזנטורית עדי אשכנזי יש פרויקט חדש – קמפיין לקניון רחובות, ולשאר רשת קניוני עופר תחת הסלוגן: "קניוני עופר – הבילוי המועדף עליי". עלות המהלך נאמדת בכשלושה מיליון ₪. "אם יש דבר שראינו ולמדנו בתקופת הקורונה ולאחריה, כי על אף התחזקותם של הכלים הדיגיטליים, עדיין אין תחליף לחוויית הבילוי הפיזי בקניונים" אומר גיא אבן, סמנכ"ל שיווק דיגיטל והחדשנות ברשת. "הישראלים אוהבים קניונים יותר מתמיד והם מבלים בהם בממוצע 3-4 פעמים בחודש. אנו נמצאים בשנה מצוינת בקניונים עם גידול משמעותי בתנועת הלקוחות וכן בפדיונות, זאת לעומת התקופה המקבילה – טרום הקורונה" הוא מציין.
רשת קניוני עופר, אשר בבעלות מליסרון, כוללת 17 קניונים ברחבי הארץ וחידוש המיתוג והשפה בהובלת עדי אשכנזי הינם חלק ממהלך אסטרטגי וחדשני כולל, שנועד לחזק את המותג של "קניוני עופר" ולשמור על ייחודיותו. ברשת מסבירים את הבחירה באשכנזי, לאור הסקרים שהם ערכו הם עולה כי היא "מייצגת את ערכי המותג ונחשבת לדמות אהובה ואהודה, חוצת גיל ומגדר, אינטליגנטית ומצחיקה וכאוטוריטת אופנה ולייף סטייל".
הקמפיין החדש יעלה במגוון רחב של מדיות בהן: טלוויזיה, דיגיטל וערוצי הסושיאל השונים. כמו כן רחבי הקניונים ייצבעו בצבעי הקמפיין החדש ובתמונות של הפרזנטורית החדשה.

את קמפיין הפרסום, המיתוג והשפה החדשה הוביל משרד הפרסום מקאן.
סרטון הצצה לקמפיין שיעלה בסופשבוע הקרוב:

https://youtube.com/shorts/dXtcA3oiO2k?feature=share

0 0 votes
Article Rating
- פרסומת -spot_img

כתבות נוספות

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
- פרסומת -spot_img

חדשות אחרונות

0
Would love your thoughts, please comment.x
דילוג לתוכן