39 C
Ness Ziona
יום חמישי, אפריל 25, 2024

עובדי המוקד 106 עברו סדנת כלים גישוריים למתן שירות מיטבי לתושבים

חובה לקרוא

במסגרת פעילות העירייה וקידום השירות לתושב, מחלקות שונות בעירייה עוברות הכשרה בנושא מתן שירות אפקטיבי לתושבים באמצעות כלים גישוריים.

כחלק מפעילותה זו של העירייה, נבנתה עם המרכז לגישור ולהידברות בקהילה תכנית הכשרה מתאימה לעובדי מוקד 106. בסופו של תהליך נבנתה תכנית הכשרה אשר כללה שני חלקים, בחלק הראשון מנהלת המרכז לגישור ולהידברות בקהילה הציגה את מודל הגישור באופן כללי ומרכז הגישור, פעילותו של המרכז לקידום שיח ודיאלוג בקהילה וכן את השירותים הניתנים בו.  

את החלק השני של התכנית העביר המנחה חנן רוזן מקבוצת גבים אשר לימד את המשתתפים, בין היתר, מיומנויות הקשבה אפקטיבית- האזנה, שאילת שאלות ושיקוף, זיהוי ומתן מענה לצרכים, שקיפות ובניית אמון מול התושב.

בנוסף, המשתתפים תרגלו מיומנויות וכלים גישוריים מתוך מקרים שהביאו מניסיונם בעבודת המוקד.

בסיום ההכשרה סיפרו המשתתפים כי הסדנה הייתה מהנה ומלמדת והעשירה את ארגז הכלים שלהם על מנת לתת שירות מיטבי לתושבים.

0 0 votes
Article Rating
- פרסומת -spot_img

כתבות נוספות

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
- פרסומת -spot_img

חדשות אחרונות

0
Would love your thoughts, please comment.x
דילוג לתוכן